Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Placówka
Kamień - Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Kowaluk Marzena
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Samujło Małgorzata
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dziecko z zaburzeniami neurorozwojowymi
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Klimat szkoły
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Nauczyciele
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Trening umiejętności społecznych
(1)
Uczniowie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
"W niniejszej monografii omówiono cztery testy – WISC, Leiter, IDS i Stanford-Binet – dostępne polskim psychologom i stosowane przez nich przy badaniu dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi: niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, zaburzeniami uczenia się (głównie dysleksją), ADHD oraz zaburzeniami mowy i komunikacji. Praca zawiera wiele ważnych treści przydatnych dla praktyków i przygotowujących się do praktyki studentów. Szczególnie cenne są znajdujące się tu informacje dotyczące właściwości funkcjonowania poznawczego dzieci z różnymi zaburzeniami i trudności, jakie może napotkać diagnosta przeprowadzający z tymi dziećmi badania testowe" - z recenzji prof. dr hab. Anny Matczak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kamień - Czytelnia dla Dorosłych
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 159.922.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej